ROK 2017

22:52

Ráda se jen tak vracím ke konci roku zpět ve svých vzpomínkách. Snažím se zhodnotit, jaký rok jsem měla, ale málokdy si říkám, že tenhle byl ten nejlepší nebo nejhorší. Každý rok má něco do sebe a každý je v něčem speciální.

Takže v čem byl 2017 speciální?

LEDEN


V lednu jsem se podívala po třetí do Londýna. Poznala jsem tam pár super lidí a taky se dozvěděla, že mě přijali na mou vysněnou školu. Zároveň jsem se podívala do Drážďan, které, byly hezké, ale jednou stačilo.


ÚNOR


Valentýna jsme strávili v Římě. Bylo to podruhé, co jsem se tam podívala, a bylo to parádní! O to víc, že tam bylo nádherně teplo druhý únorový týden. Návrat domů byl potom docela náročný. 

BŘEZEN



V březnu jsem poprvé lyžovala na větších horách, než tady na těch našich kopečkách. Bylo to strašně parádní! Zároveň jsem si splnila sen a obravila si vlasy na modro (i když to vypadalo jako zelená). 

DUBEN


V dubnu jsem odevzdala svoji bakalářskou práci. Tři dny před odevzdáním jsem dostala horečky a samozřejmě jsem to všechno nechávala na poslední chvíli, tak jsem ji dopisovala v horečkách. Upřímně si moc nepamatuju, co jsem tam nakonec psala a jaktože to zvládlo projít.

KVĚTEN


Květen se u mě táhl ve znamení "měla bych se učit na státnice" a "nechce se mi učit na státnice". Mimo jiné jsem šla na "protest" proti chování pana Babiše, což ale evidentně moc nepomohlo.

ČERVEN


Nějakým zázrakem jsem odstátnicovala. Ukončila jsem tak bakalářské studium na Masarykově univerzitě a obecně v ČR. 

ČERVENEC


V červenci se toho událo strašně moc. Proběhla konference, kterou jsme 2 roky připravovali. Byl to super zážitek a nedocenitelná zkušenost. A úspěšně jsem ji ukončili tím, že jsme se zasnoubili. Žádné zběsilé svatební přípravy se ale ještě nekonají, počkáme si, co bude dál. 

SRPEN


Celý srpen jsem chodila do práce, kde jsem taky posledním srpnem skončila. Mimo jiné jsem byla v Bratislavě, podruhé, ale tentokrát v létě, tak to bylo mnohem příjemnější. Zároveň jsem zde skládala zkoušku IELTS, což byl poslední dílek, který mi chyběl k tomu, abych mohla začít studovat v Anglii. Zároveň jsme si koupili jednosměrnou letenku do Londýna.

ZÁŘÍ



Přestěhování do Londýna. Neskutečný zážitek, a pořádně jsme si na to zvykli až teď, po několika měsících. Bylo to strašně náročný a byl to mazec, ale jsem moc ráda, že jsme to udělali. Zároveň jsem začala tady chodit do školy a začala tak svůj poslední rok vysokoškolského studia. 

ŘÍJEN



V říjnu jsem prochodila celé okolí našeho domu a vyfotila všechno, co se dalo. Taky jsem šla poprvé k volbám v zahraničí a sledovala výsledky s dalšími Čechy. 

LISTOPAD


V listopadu jsem dostala dvě práce. Nebavilo mě, že mám školu jen dva dny v týdnu, a tak jsem začala zbylé dny v týdnu a o víkendu pracovat. A cestovat metrem, vlakem a všemi ostatními dopravními prostředky, protože i když ani nepřekročím řeku, je to příšerně daleko všude.

PROSINEC



V prosinci jsem byla na vánočním konertě v Royal Albert Hall, což byl naprosto neskutečný zážitek. Udělala jsem dvě zkoušky a vrátila se na Vánoce domů, kde jsem pár dní dobrovolničila ve školce pro autisty. Na poslední den roku 2017 jsem se vrátila zpět do Londýna.  



MÍSTA, KAM JSEM SE PODÍVALA

1. Londýn
2. Drážďany
3. Berlín
4. Řím
5. Rakouské Alpy
6. Bratislava
7. Znovu Londýn

a v roce 2018 už na mě čekají další místa!



You Might Also Like

0 komentářů