12 DNÍ PŘED ODJEZDEM

22:50

12 dní. To je něco málo přes týden. A o něco míň než 2 týdny. Člověk by se měl zaobírat tím, co si s sebou vezme, co nechá doma, kam zabalí tu miliardu věcí, co si chce vzít a pak tráví hodiny oplakáváním ústřižků ze všeho možnýho, co si s sebou vzít nemůže.

No, tak jsem si na to sedla a začala vytvářet seznam. Seznam se ale špatně dělá bez sešitku, který je přímo na tyto věci. Nechala jsem se trošku unést, přiznávám.


V sešitku jsem se rozhodla mít 4 hlavní kategorie zatím potřebuji:

  • Legal (na věci okolo pojištění, atd.)
  • Moving (co všechno s sebou potřebuji)
  • Apartment (hledání bytu)
  • University (co všechno ještě potřebuju zařídit pro školu)


Každé kategorii jsem samozřejmě udělala krásný nadpis a ke každé kategorii mám Tasks a notes. Protože člověk musí být organizovaný, nebo ne?


You Might Also Like

0 komentářů